czwartek, 17 czerwca 2010

Platforma

Wiem, że do wyborów w Polsce blisko, ale nie będzie o PO. Do rafinerii przyplynęla platforma wiertnicza. Jest ogromna. Mnie się tak wydaje, ale podobno ta naprawdę ogromna dopiero przyplynie. Nie mogę się doczekać. Niesamowicie wygląda ta konstrukcja na wodzie na tle gór. Cos pięknego.
Kolejny plus dla Norwegii - owoce na stacjach benzynowych. W Polsce możemy kupić jedynie kaloryczne i niezdrowe jedzenie. Ociekające tluszczem ciastka i pączki, rozciapciane kanapki z majonezem, no i oczywiscie hot dogi. W Norwegii też to można kupić no i moje ulubione skjokobole. Ale oprócz tego można też kupić pięknie zapakowane owoce. I to jest to czego mi w Polsce zawsze brakowalo. Nie jestem fanem fast food'ów. A Norwegowie, choć kochają fast food'y, mają jednak owoce na stacjach. Podoba mi się to bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz